Były wiceprezes firmy Pfizer: szczepionki COVID to broń biologiczna przeznaczona do „zabicia miliardów ludzi”

ex phizer

Sean Adl-Tabatabai –

Były wiceprezes firmy Pfizer, dr Michael Yeadon, ujawnił, że szczepionki COVID są bronią biologiczną zaprojektowaną do zabicia miliardów ludzi w ramach programu wyludnienia realizowanego przez Głębokie Państwo.

Dr Yeadon, który wcześniej pełnił funkcję wiceprezesa i głównego naukowca firmy Pfizer, wyjaśnił, skąd wiedział, że wirus COVID wraz z późniejszą kampanią szczepień mRNA był „ponadnarodową operacją” zaprojektowaną „w celu ranienia ludzi, okaleczania i celowego zabijania”.

Yeadon, spędził 32 lata pracując jako dyrektor Big Pharma, rozmawiał z reporterem z Children’s Health Defense w marcu, kiedy uczestniczył w wiecu „Truth be Told” w Londynie.

Wyjaśnił, w jaki sposób doszedł do wniosku, że pandemia COVID była spiskiem globalistów, Yeadon wspomniał, – „kiedy zacząłem zauważać moich byłych kolegów, w tym Patricka Vallance’a, mówiących w telewizji rzeczy, o których wiedziałem, że nie są prawdziwe – i ja wiedziałem, że [on] wiedział, że to nieprawda – prawdopodobnie [w] lutym 2020 r.”

Patrick Vallance był głównym doradcą naukowym rządu Wielkiej Brytanii w latach 2018-2023.

„Pamiętam, jak powiedziałem mojej żonie:„ To nie jest to, o czym mówią. Coś się dzieje”

„A kiedy zobaczyłem, jak zamyka się nie tylko mój kraj, ale dziesiątki krajów w tym samym czasie… to był dowód i nadal jest [to] dowód na ponadnarodową operację” – dodał.

Niedawne badanie, opublikowane w brytyjskim czasopiśmie naukowym Nature, wykazało, że osoby, które otrzymały eksperymentalną szczepionkę COVID, miały znacznie większe ryzyko utraty wzroku.

Tłum. M. Jasińska

Źródło

Ex-Pfizer VP: COVID Jabs Are ‘Deep State’ Bioweapons Intended To ‘Kill Billions of Humans’

Zobacz:

Jedna odpowiedź na “”

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.