MODLITWA DO NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA – odmawiana przez ojca Pio

__________________________________________________________

1. O, mój Jezu, Któryś powiedział:  „Proście a otrzymacie, szukajcie a znajdziecie, pukajcie a otworzą wam”, oto pukam, szukam, proszę o łaskę …

Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo…  Chwała Ojcu…

2. O, mój Jezu, Któryś powiedział: „O cokolwiek będziecie prosili Ojca, da wam w Imię Moje”, oto ja w imię Twoje proszę Twego Ojca o łaskę…

Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo…  Chwała Ojcu…

3. O, mój Jezu, Któryś powiedział: „Niebo i ziemia przeminą, ale słowa moje nie przeminą”, oto w oparciu o nieomylność Twoich słów proszę Cię o łaskę…

Ojcze nasz… Zdrowaś Maryjo…  Chwała Ojcu…

Najświętsze Serce Jezusa wierzę i ufam Tobie.

Najświętsze   Serce Jezusa, Które nie możesz jednego, mianowicie nie ulitować się nad nieszczęśliwymi, miej miłosierdzie nade mną biednym grzesznikiem i udziel mi łaski, o którą Cię proszę przez Niepokalane Serce Maryi, Twojej i naszej Matki.

Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia, życie, słodyczy i nadziejo nasza, witaj!  Do Ciebie wołamy wygnańcy, synowie Ewy, do Ciebie wzdychamy jęcząc i płacząc na tym łez padole. Przeto, Orędowniczko nasza, one miłosierne oczy Twoje  na nas zwróć, a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego, po tym wygnaniu nam okaż.  O łaskawa, o litościwa, o słodka Panno Maryjo!

Święty  Józefie, tak bardzo złączony z  Najświętszym Sercem Jezusa,  módl się za nami !

Święty Ojcze Pio, módl się za nami!

Za: KRZYŻ NASZĄ UCIECZKĄ; KSIĄŻECZKA DO NABOŻEŃSTWA; O. FRANCISZEK URYGA. Wyd.IV poprawił i uzupełnił o. Benignus Piotr Deptuła; Klasztor Ojców Cystersów: Kraków-Mogiła

Obrazek: Najświętsze Serce Jezusa Czernica-wiara-pl

mj

Ten wpis został opublikowany w kategorii Nabożeństwo do Najśw.Serca Jezusowego, Najświętsze Serce Jezusa, św.o. Pio. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

