GODZINA ŚWIĘTA! – noce z czwartku na piątek

fronda.pl

Jedną z najpiękniejszych praktyk wynagradzających Panu Jezusowi za nasze grzechy jest Godzina Święta.

Chrystus wskazał to nocne czuwanie Małgorzacie Marii Alacoque podczas trzeciego objawienia w 1674r., kiedy powiedział:  

„A we wszystkie noce z czwartku na piątek dam ci uczestnictwo w tym śmiertelnym smutku, który odczułem w Ogrodzie Oliwnym.

I żeby Mi towarzyszyć w tej pokornej modlitwie, którą zanosiłem wówczas do mego Ojca wśród wszystkich Moich udręczeń, będziesz wstawać między godziną jedenastą a północą, by w ciągu godziny klęczeć wraz ze Mną z twarzą pochyloną ku ziemi.

A czynić to będziesz tak dla uśmierzenia gniewu Bożego, błagając o miłosierdzie tak dla grzeszników, jak dla złagodzenia w pewien sposób goryczy, którą czułem z powodu opuszczenia Apostołów, tak iż musiałem czynić im wyrzuty, że nie mogli czuwać ze Mną jednej godziny.”

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Do Pana Jezusa, NABOŻEŃSTWA - MODLITWY, Nabożeństwo do Najśw.Serca Jezusowego, Najświętsze Serce Jezusa, OBJAWIENIA - PROROCTWA, Zegar Męki Pańskiej, św. MAŁGORZATA MARIA ALACOQUE, św. Małgorzata Alacoque. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

