Jarosław Kaczyński: mój Brat był przyjacielem Ukrainy

forumemjot dla Polski

Poniżej publikujemy pełną wersję listu, który prezes PiS wystosował z okazji odsłonięcia 20 maja tablicy pamiątkowej prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego w Żytomierzu.

***

Proszę przyjąć moje najserdeczniejsze podziękowania za życzliwą pamięć i zaproszenie na tę jakże mi bliską uroczystość. — Niestety, z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogę wraz z Państwem brać udziału w odsłonięciu tablicy upamiętniającej Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego.

Jestem bardzo wzruszony faktem, że Mieszkańcy Żytomierza pamiętają o moim śp. Bracie, a tym samym żywią uznanie dla Jego działalności. Wyryte na tablicy proste, ale jakże piękne słowa oddają istotę rzeczy.

Ukraina rzeczywiście mogła liczyć na Lecha Kaczyńskiego, tak jak można liczyć na prawdziwego przyjaciela.   — Była to bowiem przyjaźń szczera i głęboka. Wyrastająca zarówno z przeszłości,  jak i z teraźniejszości.

View original post 267 słów więcej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

