Zakazane słowo „homoseksualizm” – TVP (Kurskiego – PiS) zablokowało antygenderowy spot „Naszego Dziennika”

/ND 2017 05 19

Magazyn na antenie TVP miał reklamować spot, ale został zablokowany.

Przekaz handlowy nie może zawierać treści dyskryminujących ze względu m.in. na orientację seksualną 

– tak TVP uzasadniła odmowę publikacji spotu reklamowego „Naszemu Dziennikowi”.

Reklamowany numer traktuje o uderzającej w małżeństwo i rodzinę ideologii gender, jaka wkracza do szkół.  — Jak się okazało, są to treści dyskryminacyjne!

Jak zapowiada redakcja „Naszego Dziennika”, reklamowany weekendowy magazyn będzie poświęcony problemowi wkraczającej do polskich szkół ideologii gender:

—  „Przeczytamy w nim m.in. artykuły odnoszące się do szerzenia uderzającej w małżeństwo i rodzinę ideologii gender w polskich szkołach.   —  Redakcja   szczególnie   stara  się uwrażliwić rodziców na to niepokojące zjawisko, występujące często w szatach tolerancji”.

Magazyn na antenie TVP miał reklamować spot, ale został zablokowany.

Poszło o słowo „homoseksualizm”.

—  „Choć reklama nie niosła ze sobą żadnych zdań ocennych wobec homoseksualizmu, odpowiedź była odmowna”

– relacjonuje „ND”.

Telewizja   Polska   powołała  się na zapisy ustawy o radiofonii i telewizji, które mówią, że

—  „przekaz handlowy nie może zawierać treści dyskryminujących ze względu m.in. na orientację seksualną”.

Takie uzasadnienie odmowy emisji spotu przekazano dziennikowi.

Stanowisko TVP nie zmieniło się też, gdy wyrażenie:

— „Gender w szkołach.   — Pod przykrywką równości Twoje dziecko słucha o homoseksualizmie”

zostało poprawione na:

— „Twoje dziecko słucha nieprawdy o homoseksualizmie”.

TVP   uznała,   że   wskazywanie na to,   jak „sprawdzić szkołę” – co podpowiada „ND” w reklamowanym magazynie, to nawoływanie do

— „niewłaściwych zachowań nakierowanych na orientację seksualną”.

By spot mógł się ukazać, musiał zostać całkowicie zmodyfikowany, przy okazji   TVP   zasugerowało  rezygnację także z wyrażenia „gender w szkołach”.

Dopiero nowa wersja reklamy – omijająca „słowa miny” – została zaakceptowana przez Biuro Reklamy TVP.

Klip odwołuje się do twórczości Adama Mickiewicza:

— „Ha! — Rzekł Maciej, słyszałem, widzę, co się dzieje!   — Ale, Panie, dwóch orłów razem się nie gnieździ!”

i namawia:

— „Kochajmy się, ale po Bożemu”.

_______________________________

Źródło: naszdziennik.pl

MA /  2017-05-19 /Za; https://www.pch24.pl/

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii APELE - KOMUNIKATY, CZASY OSTATECZNE, EKUMENIZM, FILMY, Grzech sodomski, KOŚCIÓŁ POSOBOROWY, MASONERIA, NOWY PORZĄDEK ŚWIATA, Społeczno - polityczna, WALKA Z KOŚCIOŁEM. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s