Najpiękniejsza modlitwa świata – „Jezu Ty się tym zajmij”

serce_jezusa_franciszkaniegorki-akcja-pl

Jezus mówi do duszy:

Dlaczego zamartwiacie się i niepokoicie? — Zostawcie mnie troskę o wasze sprawy, a wszystko się uspokoi.

Zaprawdę mówię wam, że każdy akt prawdziwego, głębokiego i całkowitego zawierzenia Mnie   wywołuje   pożądany   przez   was   efekt i rozwiązuje trudne sytuacje.

Zawierzenie Mnie nie oznacza zadręczania się, wzburzenia, rozpaczania, a później kierowania do Mnie modlitwy pełnej niepokoju, bym nadążał za wami;   — zawierzenie to jest zamiana niepokoju na modlitwę.

Zawierzenie   oznacza   spokojne   zamknięcie   oczu   duszy,   odwrócenie myśli   od   udręki   —  i   oddanie   się Mnie tak, bym jedynie Ja działał, mówiąc   Mi: —  Ty się tym zajmij.

Sprzeczne z zawierzeniem jest martwienie się, zamęt, wola rozmyślania o konsekwencjach zdarzenia.

Podobne jest to do zamieszania spowodowanego przez dzieci domagające się, aby mama myślała o ich potrzebach,  —   gdy tymczasem one chcą się tym zająć same, utrudniając swymi pomysłami i kaprysami jej pracę.

Zamknijcie oczy i pozwólcie Mi pracować,   —  zamknijcie oczy i myślcie o obecnej chwili,  —   odwracając myśli od przyszłości jak od pokusy.

Oprzyjcie się na Mnie wierząc w moją dobroć, a poprzysięgam wam na moją miłość,   —  że kiedy z takim nastawieniem mówicie:  —   „Ty się tym zajmij”,

—  Ja w pełni to uczynię, pocieszę was, uwolnię i poprowadzę.

A kiedy muszę was wprowadzić w życie różne od tego, jakie wy widzielibyście dla siebie,   —  uczę   was, noszę w moich ramionach, sprawiam, że jesteście jak dzieci uśpione w matczynych objęciach.

To, co was niepokoi i powoduje ogromne cierpienie —  to wasze rozumowanie,   wasze  myślenie po swojemu, wasze myśli i wola, by za wszelką cenę samemu zaradzić temu, co was trapi.

Czegóż nie dokonuję, gdy dusza, tak w potrzebach duchowych jak i materialnych, zwraca się do mnie mówiąc:   —  „Ty się tym zajmij”, —  zamyka oczy i uspokaja się!

Dostajecie niewiele łask, kiedy męczycie się i dręczycie się, aby je otrzymać; —  otrzymujecie ich bardzo dużo,   kiedy   modlitwa   jest pełnym zawierzeniem Mnie.

W  cierpieniu prosicie, żebym działał, ale tak jak wy pragniecie…

—  Zwracacie się do Mnie, —  ale chcecie, bym to ja dostosował się do was.

Nie bądźcie jak chorzy, którzy proszą lekarza o kurację, ale sami mu ją podpowiadają.

Nie postępujcie tak,   —  lecz módlcie się, jak was nauczyłem w modlitwie „Ojcze nasz”:

—   Święć się Imię Twoje,   —  to znaczy bądź uwielbiony w tej moje potrzebie;

—  Przyjdź Królestwo Twoje,   —  to znaczy niech wszystko przyczynia się do chwały Królestwa Twego w nas i w świecie;

—  Bądź wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi,   —  to znaczy Ty decyduj w tej potrzebie, uczyń to, co Tobie wydaje się lepsze dla naszego życia doczesnego i wiecznego.

Jeżeli naprawdę powiecie Mi:   „Bądź wola Twoja”,   —  co jest równoznaczne z powiedzeniem:  —   „Ty się tym zajmij”,   —  Ja wkroczę z całą moją wszechmocą i rozwiąże najtrudniejsze sytuacje.

Gdy   zobaczysz,   że   twoja dolegliwość zwiększa się zamiast się zmniejszać, —  nie martw się,  —   zamknij oczy i z ufnością powiedz Mi: „Bądź wola Twoja, Ty się tym zajmij!”.

Mówię ci, że zajmę się tym, że wdam się w tę sprawę jak lekarz, a nawet, jeśli będzie trzeba, uczynię cud.

Widzisz, że sprawa ulega pogorszeniu?

—  Nie trać ducha!   —  Zamknij oczy i mów: Ty się tym zajmij!”.

Mówię ci,   —  że zajmę się tym   i że nie ma skuteczniejszego lekarstwa nad moją   interwencją miłości.   —  Zajmę   się tym jedynie wtedy, kiedy zamkniesz oczy.

Nie możecie spać, wszystko chcecie oceniać, wszystkiego dociec, o wszystkim myśleć i w ten sposób zawierzacie siłom ludzkim albo – gorzej – ufacie tylko interwencji człowieka.

A to właśnie stoi na przeszkodzie Moim słowom i Memu przybyciu.

Och!   —   Jakże   pragnę   tego  waszego zawierzenia, by móc wam wyświadczyć dobrodziejstwa   —  i jakże smucę się widzę was wzburzonymi.

Szatan właśnie do tego zmierza:  —   aby was podburzyć, by ukryć was przed moim działaniem i rzucić na pastwę tylko ludzkich poczynań.

Przeto ufajcie tylko Mnie, oprzyjcie się na mnie, zawierzcie Mnie we wszystkim.  

—  Czynię cuda proporcjonalnie do waszego zawierzenia Mnie, a nie proporcjonalnie do waszych trosk.

Kiedy   znajdujecie  się w całkowitym ubóstwie, wylewam na was skarby moich łask.

Jeżeli macie swoje zasoby, nawet niewielkie lub staracie się je posiąść, pozostajecie w naturalnym obszarze, a zatem podążacie za naturalnym biegiem rzeczy, któremu często przeszkadza szatan.

Żaden człowiek rozumujący tylko według logiki ludzkiej nie czynił cudów.

—  Lecz na sposób Boski działa ten, kto zawierza Bogu.

Kiedy widzisz, że sprawy się komplikują,   —  powiedz z zamkniętymi oczami duszy:  —  Jezu, Ty się tym zajmij!

Postępuj tak we wszystkich twoich potrzebach.

Postępujcie tak wszyscy, a zobaczycie wielkie, nieustanne i ciche cuda.

To wam poprzysięgam na moją miłość.

________________________________________

(Z pism sługi Bożego ks. Dolindo Ruotolo, źródło: Katolicki.net)

Październik 8th, 2011

Za; http://www.pokochajmilosc.pl/?p=75

Ten wpis został opublikowany w kategorii Do Pana Jezusa, Jezu ufam Tobie, JEZUS CHRYSTUS ZBAWICIEL I ODKUPICIEL ŚWIATA, NABOŻEŃSTWA - MODLITWY, Nabożeństwo do Najśw.Serca Jezusowego, Najświętsze Imię Jezus, Wiara, Życie duchowe. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Najpiękniejsza modlitwa świata – „Jezu Ty się tym zajmij”

  1. Pingback: Najpiękniejsza modlitwa świata – „Jezu Ty się tym zajmij” | Publicystyka Polska

  2. Pingback: Najpiękniejsza modlitwa świata – „Jezu Ty się tym zajmij” – Tytuł witryny

Skomentuj

