Widzenie Św. Jana Bosco, które aktualne jest właśnie NA DZIŚ! |PRZECZYTAJ

forumdlazycia Tradycji Katolickiej

Św. Jan Bosco wieczorem 26 V 1862 roku dostąpił widzenia, które ma wielkie znaczenie dla naszych czasów:

wizja_ks.Bosko 4Foto: św. Jan Bosko- widzenie/militia-immaculatae.org

„Ujrzałem siebie na małej, skalistej wysepce na morzu. Szalała straszliwa burza.   —  Wtem ujrzałem olbrzymi okręt, potężnie miotany na wszystkie strony.

— Na nim zobaczyłem Papieża, kardynałów, biskupów, księży, zakonników i wielu ludzi.

I zrozumiałem:   — oznacza to Święty Kościół Katolicki.

Wokół tego wielkiego okrętu – Kościoła widziałem wiele innych potężnych okrętów i były to mniej lub bardziej agresywne statki,   — które atakowały okręt Kościoła, wyrządzając mu wiele szkód.

View original post 1 301 słów więcej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

