LIST DO CZYTELNIKÓW

kolorami-jesienie-pozdrawiam_grazyna50011-id-joe-pl-gif

KOCHANI CZYTELNICY!

Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości – bardzo się rozchorowałam —  ostatnio fatalnie się przewróciłam i połamałam żebra…  jest coraz lepiej – może uda mi się teraz przez te kilka dni – pomału – na raty – zrobić choć krótki wpis i napisać o naszej sytuacji (koszmarnej)….

Bardzo dziękuję WSZYSTKIM DOBRODZIEJOM, KTÓRZY NIE ZRAZILI SIĘ BRAKIEM NOWYCH WPISÓW I DOPOMAGAJĄ NAM DATKAMI!

— TA POMOC JEST NIEOCENIONA… — obecnie  jest jedynym źródłem naszego utrzymania! W akcie ZEMSTY  — wstrzymali nam wszelkie przyznane przez MOPS zasiłki… Chyba chodzi im o to, by doprowadzić syna do samobójstwa…!!!

Na maile nie jestem w stanie teraz odpowiadać – proszę o zrozumienie – za wszystkie bardzo dziękuję.

Z wyrazami Wdzięczności i Szacunku,

Małgorzata Jasińska

Ps. Zobacz: https://forumdlazycia.wordpress.com/o-mnie/

Ten wpis został opublikowany w kategorii APELE - KOMUNIKATY. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

