1 listopada. UROCZYSTOŚĆ WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH

JA JESTEM ZMARTWYCHWSTANIE I ŻYCIE — KTO WE MNIE WIERZY NIE UMRZE NA WIEKI

Ale choćbyśmy my,  albo  Anioł z nieba głosił wam ponad to, cośmy wam głosili  —  niech będzie przeklęty. (Gal. 1,6-9)

1-listopada-cierpienie-smierc-rzeczy-ostateczne-nk-pl†††

Kto we Mnie wierzy, to choćby umarł, żyć będzie (J 11,25)

A kiedy już to, co zniszczalne, przyodzieje się w niezniszczalność, a to, co śmiertelne, przyodzieje się w nieśmiertelność, wtedy sprawdzą się słowa, które zostały napisane: Zwycięstwo pochłonęło śmierć. Gdzież jest, o śmierci, twoje zwycięstwo? Gdzież jest, o śmierci, twój oścień? Ościeniem zaś śmierci jest grzech, a siłą grzechu Prawo. Bogu niech będą dzięki za to, że dał nam odnieść zwycięstwo przez Pana naszego, Jezusa Chrystusa.

(1 Kor 15,54-57)

„Kto we Mnie wierzy, to choćby umarł, żyć będzie. Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki”.

(J 11,25n)

Dzięki Chrystusowi śmierć chrześcijańska ma sens pozytywny. (…)

Czytaj dalej

Ten wpis został opublikowany w kategorii 2 listopada Dzień Zaduszny, CZASY OSTATECZNE, NAUCZANIE KOŚCIOŁA, SĄD OSTATECZNY, Uncategorized, Uroczystość Wszystkich Świętych, ZMARTWYCHWSTANIE. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

