Koniec świata w tym roku?

Po modlitwie do Ducha Świętego o pomoc w zdaniu matury dla najmłodszego syna, w drugim dniu, nie myśląc zupełnie o niczym,  — nagle otrzymałem jakby „sms nieba”:   — „Koniec świata w tym roku”.

Było to dla mnie zupełnym zaskoczeniem, bo zupełnie o tym nie myślałem a jeśli już miałoby to nastąpić, to według logiki ludzkiej raczej w przyszłym roku, — bowiem w roku 2017 przypadają okrągłe rocznice wrogów Kościoła, którymi najprawdopodobniej będą się szczycić.

  1. Równo 500 lat temu, w roku 1517 piekłoszczyk Luter wystąpił przeciw Kościołowi, odrywając pół Europy od Kościoła. Ponieważ poza Kościołem nie ma zbawienia, dlatego protestanci wszelakiego rodzaju, od Adwentystów do Zielonoświątkowców nie mają szans na zbawienie.
  2. W roku 1717 a więc równo 300 lat będzie w przyszłym roku, powstaje pierwsza loża masońska. Masoneria powstała by zniszczyć Kościół psuciem obyczajów, bo wiedzieli, że innym sposobem nie dają rady. To im się udało, dlatego tyle nieprawości, że nawet w Dniach Noego tyle nieprawości nie było.
  3. Równo 100 lat temu, w roku 1917 w Fatimie objawiła się Matka Boża, która objawiła dzieciom Tajemnice, z których dwie znamy a Trzeciej nie znamy, mimo iż miała być ujawniona przed 1960r. Ponadto Matka Boża w Fatimie objawiła, że na końcu nastąpi Tryumf Jej Niepokalanego Serca.
  4. Równo 80 lat temu będzie 9/II.[1937]. Ostatki. Ostatnie te dwa dni karnawału, poznałam wielki nawał kar i grzechów. Dał mi Pan poznać w jednym momencie grzechy świata całego w dniu tym popełnione. Zemdlałam z przerażenia i pomimo, że znam całą głębię miłosierdzia Bożego, zdziwiłam się, że Bóg pozwala istnieć ludzkości. I dał mi Pan poznać, kto podtrzymuje istnienie tej ludzkości: to są dusze wybrane, Kiedy dopełni się miara wybranych, świat istniał nie będzie.

”Z Fatimy wysłano do nas surowy sygnał ostrzegawczy przed lekkomyślnością, przed nieszczęściami zagrażającymi ludzkości.

Zawarte   jest   w tej przepowiedni to samo upomnienie, które głosił tak często  Jezus:

—  „lecz jeśli się nie nawrócicie, wszyscy podobnie zginiecie” ( Łuk 13.3).

Ten cytat, — to odpowiedź Kardynała Ratzingera na pytanie Vittorio Messoriego:

„Czy Ksiądz Kardynał czytał tak zwany trzeci sekret Fatimy (… )”?

Odpowiedź:   — Tak. Czytałem”.

Fragment książki ” RAPORT O STANIE WIARY” 1986 r.

Być   może   Matka   Boża nie chce dopuścić, by wrogowie Kościoła tryumfowali swoje zwycięstwo — i ubiegnie ich Tryumfem Niepokalanego Serca przed  rokiem 2017?

Napisz to:

— nim przyjdę jako Sędzia sprawiedliwy, przychodzę wpierw jako Król miłosierdzia.

Nim   nadejdzie   dzień sprawiedliwy, będzie dany ludziom znak na niebie taki:

— Zgaśnie wszelkie światło na niebie i będzie wielka ciemność po całej ziemi.

Wtenczas ukaże się znak Krzyża na niebie, a z otworów gdzie były ręce i nogi przebite Zbawiciela, będą wychodziły wielkie światła, które jakiś czas będą oświecać ziemię.

Będzie to na krótki czas przed dniem ostatecznym. (Dz 83)

Kto wytrwa w Wierze i Liturgii przekazanej przez Apostołów, ten będzie zbawiony, bowiem:

Św. Paweł przestrzegł:

Ale gdybyśmy nawet my lub anioł z nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy – niech będzie przeklęty!

Już   to   przedtem  powiedzieliśmy, a teraz jeszcze mówię:

 —  Gdyby wam kto głosił Ewangelię różną od tej, którą [od nas] otrzymaliście – niech będzie przeklęty!

Modlitwa DUCHU ŚWIĘTY NATCHNIJ MNIE

Duchu Święty – natchnij mnie,

Miłości Boża – pochłoń mnie,

Na właściwą drogę – zaprowadź mnie.

Maryjo Matko, spojrzyj na mnie,

z Jezusem błogosław mnie:

Od wszelkiego złego,

od wszelkiego złudzenia,

od wszelkiego niebezpieczeństwa,

zachowaj mnie. Amen.

(Według objawień s. Marii od Jezusa Ukrzyżowanego, Karmelitanki Bosej)

Zamiast „mnie” – można używać liczby mnogiej – „nas” albo wymienić własną Ojczyznę np. Polskę itd.

Za; http://tradycja-2007.blog.onet.pl/2016/05/28/koniec-swiata-w-tym-roku/

Ten wpis został opublikowany w kategorii APELE - KOMUNIKATY, CZASY OSTATECZNE, KARY I ZNAKI BOŻE, MATKA BOŻA, Matka Boża Fatimska, NIEPOKALANE SERCE MARYI, WALKA Z KOŚCIOŁEM, WYZNANIE WIARY. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

