Cenzura w USA – W szkołach nie wolno kwestionować „teorii ewolucji” i „globalnego ocieplenia”

mid_43823By Unknown, The Hornet is no longer in publication and it is very likely for a 20-year-old artist in 1871 to have died before 1939 [Public domain or Public domain], via Wikimedia Commons

Władze oświatowe w Oregonie zakazały krytykowania i „wyrażania wątpliwości”  — odnośnie teorii „globalnego ocieplenia” w szkołach w Portland.

Podobnie, jak w przypadku sporu dotyczącego skompromitowanej teorii ewolucji i dyskusji, która od kilku lat elektryzuje amerykańskie społeczeństwo, — tak i w tym wypadku nauczycielom nie wolno rozpowszechniać podręczników i materiałów edukacyjnych, kwestionujących koncepcję rzekomego ocieplania się klimatu.

Narodowa Koalicja przeciwko Cenzurze ostro zareagowała wobec rozporządzenia z 17 maja br. wydanego w Portland.

— Wskazano, że uniemożliwia ono rzetelną debatę,   — obniżając poziom edukacji publicznej, która powinna nauczyć krytycznego myślenia i wyczulić uczniów na wiele ważnych spraw dot. porządku publicznego.

Władze oświatowe swoją decyzję podjęły jednogłośnie po spotkaniu ze zwolennikami tzw. teorii globalnego ocieplenia.

Grupa 350PDX przedstawiła   — „plan” wdrożenia do programów nauczania problematyki „sprawiedliwości klimatycznej”, mającej „uświadamiać” i uwrażliwiać uczniów na kwestie związane z zapobieganiem zmianom klimatycznym.

Plan zakłada między innymi przegląd aktualnych podręczników i wprowadzenie nowych, „aktualnych” opracowań dot. kwestii klimatycznych.

— Uczniowie mają być indoktrynowani zgodnie z założeniem zwolenników ograniczenia populacji na świecie,   — że to człowiek jest głównym sprawcą rzekomego ocieplania się klimatu.

Eko-propagandyści zalecili,   — by ze wszystkich szkół publicznych w Portland usunąć wszelkie materiały edukacyjne, które w jakikolwiek sposób mogłyby podważyć ich teorię.

W mediach już pojawiło się wiele komentarzy na temat decyzji władz oświatowych.

Krytycy zadają sobie pytanie,   — dlaczego Portland Public School Board i inni „panikarze od klimatu”

—  czują się zagrożeni alternatywnymi interpretacjami danych dot. klimatu?

***

Źródło: washingtontimes.com

2016-06-09
Za: http://www.pch24.pl/cenzura-w-usa–w-szkolach-nie-wolno-kwestionowac-teorii-ewolucji-i-globalnego-ocieplenia,43823,i.html#ixzz4BZJhbjfJ

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii APELE - KOMUNIKATY, CZASY OSTATECZNE, EKUMENIZM, KOŚCIÓŁ POSOBOROWY, KRONIKA NOVUS ORDO 2014, MASONERIA, NOWY PORZĄDEK ŚWIATA, Społeczno - polityczna, WALKA Z KOŚCIOŁEM. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.