CZYM NAPRAWDĘ ŻYJE POLSKA? Czy sytuacja polityczna i ekonomiczna pozwala Polakom na taką obojętność i beztroskie życie? – ADAM KURZAJ

forumemjot dla Polski

Artykuł z 2009-06-06 – Czy od tego czasu coś się zmieniło? – Pozostaje nam się znowu modlić o wojnę sprawiedliwą?  — mj

25 l. kapit. zniew._tenetetraditiones.blogspot.comtenetetraditiones.blogspot.com

 Czy sytuacja polityczna i ekonomiczna pozwala Polakom na taką obojętność i beztroskie życie?

Miałem okazję w maju wyjechać na dwa tygodnie do Polski. — Mimo, że od czasu pobytu w Kanadzie byłem już kilka razy w kraju, to zawsze na taki wyjazd oczekuję z niecierpliwością.

Jest to za każdym razem konfrontacja mojej tęsknoty za ojczyzną z istniejącą rzeczywistością.

Wystarczyło kilka dni pobytu, obserwacji i krótkich rozmów ze znajomymi, obejrzenia kilku programów TV,   — żeby się zorientować,   — że to nie jest to, za czym tęsknię.

Kontakty z ludźmi uświadomiły mi,   — że to jest już inne społeczeństwo należące do innej cywilizacji.

— Szybko zorientowałem się, że moje wyobrażenia o kraju — należą do świata wirtualnego urojonego  —  i tak jak wspomnienia z dzieciństwa już nigdy nie…

View original post 1 063 słowa więcej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

