8 grudnia – «Niech ta godzina łaski będzie znana i szerzona po całym świecie…»

8 grudnia

« Niech ta godzina łaski będzie znana i szerzona po całym świecie… »

MPragnę,     żeby     każdego    roku   —  8  grudnia, w południe —  obchodzono ‘godzinę łaski  dla  całego świata’. 

Przez to  nabożeństwo otrzymać można   niezliczone   łaski   dla   ciała i duszy.” 

„Niechaj ci, którzy nie mogą się udać do kościoła  – pozostaną w domu.

Kto w tym czasie będzie się modlił w kościele lub w domu i wyleje łzy żalu,  —  znajdzie  pewną  pomoc i uzyska z mojego Serca opiekę i łaski.

Mam przygotowany bezmiar łask dla wszystkich dzieci, które słuchają Mego głosu i te Moje życzenia biorą sobie do serca.”

————————

(…) — Nowina o bliskim objawieniu się Matki Bożej, 8 grudnia, rozeszła się lotem błyskawicy zwłaszcza w prowincji Brescia.

— Pisała o tym prasa. Władze trwały w stanie napięcia.

Co do Pieriny była uosobieniem spokoju.

Do miasta ściągnęli pielgrzymi, a zewsząd przybyli ciekawscy.

Katedra, tak przestronna i majestatyczna, została napełniona tłumem w sposób niewiarygodny: aż po małe krużganki.

Pierina udała się tam, gdzie Matka Boża już się ukazywała – do centrum głównej nawy.

Uklękła i zaczęła odmawiać Różaniec, a potem wraz z wiernymi – Miserere.

Dokładnie w południe Pierina wykrzyknęła:  —  „O! Matka Boża!”

Potem weszła w stan ekstazy.

Maryja ukazała się jej w aureoli bardzo silnego światła, na szczycie schodów przyozdobionych białymi, czerwonymi i żółtymi różami.

Były to zadziwiające schody o długości około piętnastu metrów i szerokości pięciu metrów, — zstępowały z wysoka w kierunku środka nawy, gdzie znajdowała się Pierina.

Maryja, ze złożonymi rękoma,   — przedstawiła się jako Róża Mistyczna, zwróciła oczy ku niebu i powiedziała:

— „Ja jestem Niepokalanym Poczęciem”. 

Potem  zeszła  niżej,  mówiąc:

— „Otoczona większą chwałą niż kiedykolwiek,  — jestem Matką Łaski, Matką Mojego Boskiego Syna Jezusa Chrystusa”.

Zstąpiła niżej i oświadczyła:

„Przez Moje przybycie do Montichiari życzę sobie, — aby Mnie wzywano jako Różę Duchowną.

—  Pragnę, żeby każdego roku —  8 grudnia, w południe —  obchodzono ‘godzinę   łaski dla całego świata’.   — Przez to nabożeństwo otrzymać można niezliczone łaski dla ciała i duszy.” 

Widząc, że Matka Boża schodzi jeszcze niżej i zatrzymuje się w środku, Pierina zapytała: 

— „Czy jesteś szczęśliwa z powodu tej obecności wiernych?”

Maryja uśmiechnęła się i odpowiedziała:

„Tak. Nasz Pan, Mój Boski Syn Jezus, udziela Swego największego miłosierdzia, aby dobrzy wciąż modlili się za swoich grzesznych braci.

— Niech zostanie doniesione,  jak najszybciej, Najwyższemu Kapłanowi Kościoła Katolickiego, że  —  Ja pragnę, aby ta godzina łaski była poznana i rozpowszechniona w całym świecie.”

Pierina odpowiedziała: 

— „Powiemy mu o tym.”

Potem zapytała: 

—  „A co z tymi, którzy nie będą mogli przyjść do kościoła?”

„Niechaj   ci,   którzy   nie   mogą   się   udać do kościoła  – pozostaną w domu.

Kto w tym czasie będzie się modlił w kościele lub w domu i wyleje łzy żalu,    — znajdzie    pewną    pomoc   i   uzyska   z   mojego Serca opiekę i łaski.

Mam przygotowany bezmiar łask dla wszystkich dzieci, które słuchają Mego głosu i te Moje życzenia biorą sobie do serca.”

——————————————————–

Opublikowano Grudzień 7, 2012 by —  8 grudnia – «Niech ta godzina łaski będzie znana i szerzona po całym świecie…»

Figurka Matki  Bożej z Montichiari_voxdomini.com.pl

Fragment z : Montichiari – „Fontanelle: trzy miecze… trzy róże…-„: Marino Parodi; Za; http://www.voxdomini.com.pl/vox_nr/vox69-70a.htm

Ten wpis został opublikowany w kategorii NIEPOKALANE POCZĘCIE NAJŚW. MARYI PANNY. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

